Cuma, Mart 16, 2007

ıspartanın nüfuzu 300den fazla bi kere!

."bavul ticareti" konseptini yıllarca yanlış anlamışım. zaten hiç feasable gelmiyodu o haliyle.

.kredi kartıyla ödeme yaparken, kasiyerin şifre girilen andaki geriliminin hastasıyım.

.bi eliyle sevgilisinin diğeriyle de kız arkadaşının elini tutup yürümek de ne pis bi huymuş be kardeşim.

.sanıyorum ki yutüp türk insanının içindeki saykodelik ve sürrealist damarı patlattı. buyrunuz.

.iranlılar 300 filmine ABD propagandası yaptığı için çok kızmış. ben de bir hayvan hakları savunucusu ve aktivisti olarak filmdeki fil ve gergedan kullanımından dolayı çok kırgınım. ve peircingli bi insan olarak filmin piercing takanları kötü ve yanlış temsil ettiğini düşünüyorum. ve filmdeki bulut kullanımının fazla nemli olduğunu düşünüyorum ve meteorolojinin derhal bu konuda bi fetva yayınlamasını istiyorum. eee bi de filmde legolas'ın eşcinsel eğilimli bi karakter tarafından oynanmasına tepkiliyim ve en son olarak da bunlar hep belli zümrelerin işidir diyorum. evet. böyledir.

."sütten çıkmış ak kaşık" ne pis bi tabirdir ya. hiçkimse de öyle değildir ya. ulan bi kişi de sütten çımış ak kaşık olsun ya! ne biçim bi idealmiş kardeşim! büyüyünce sütten çıkm eeeh çok uzattım. hadi.

Hiç yorum yok: