Perşembe, Ağustos 16, 2007

nesçay

kahveyle aram hiç iyi olmadı. neskafe, türk kahvesi, küba kahvesi. hiç farketmiyo, sevemedim bi türlü. entel dantel olmak yolunda ağır bi darbeydi bu benim için. kahve içmeyen entel mi olur lan? nası sabahlıyosun o zaman? sabahlamadan entel olcağını da düşünmüyosun umarım! bi de onun yerine çay içiyorum aksi gibi. günde min 1 litre. iyice entellikten yoksun bi insan olmaya yolunda ilerliyorum. derken ido imdadıma yetişti. vapurda neskafe satmaya başladılar böyle kağıt bardaklarda. ama bu bardaklarda aynı zamanda duble çay da satıyolar. ben de sinsi gibi neskafe bardaanda duble çay içiyorum. hem çayımı içiyorum, hem neskafe içiyomuş karizmasına sahibim. böyle bi duruşum değişti artık. vapurda bi şeklim var. artık ajda bardakta höpürdeterek çay içen insan değilim.

6 yorum:

CanBey dedi ki...

sigarasız kahve yarım bir kahvedir her zaman. hiç sigara da içmediğine göre senin kahve içmemen caizdir. ayrıca entel dediğin çayı da çok içer,sakal bıyık da bırakır ve sakalı bıyığı dişleri sigara ve çaydan sararır.

voodoo girl dedi ki...

bayılıyorum sana

(anonymous yapsaydım komenti daha etkili olabilirdi)

Unknown dedi ki...

kahve sevmeyen insan mi olur lan? nasi sabahliyosun o zaman?

ayrica sigara hususunda canbey dogru soylemis. misal ben cok entelimdir, arti sigara da icerim, o yuzden gunde bi ton kahve ve cay tuketirim totalde. sirkette cay/kaave beles oldugu icin ekistira icmekteyim hatta bu aralar. aynen can sikintisindan mal gibi bu bloga bakip durmam gibi gun boyunca. o zaman sozlerime ozdemir asaf'tan bir kac dizeyle son vereyim:

"cay, kahve
ne guzel,
herkes icsin."

onurorkut dedi ki...

ne? neee? NEEEE? bana ha? sen ha? kahve sevmedigini soyluyorsun ha? aah. ahh. kalbim. gozlerim. burnum. kahveyi icmeyi seven heryerlerim acidi. sadece agizla icilmez kahve. kalple, gozle, burunla icilir. cesursan eller, saclar ve tenlerle. sakarsan gomlekle (ozellikle beyazsa). mumkunse devasa seramik kaplarin icinde. cay demleme makinasindan icine dem karismis sicak suyla yapilmis neskafe disinda tum kahveleri icebildigim her yerimle iciyorum. icecegim. (bi anda bi hirs yaziverdim bunu)

Unknown dedi ki...

dürüst bi çaysever böyle yapmaz..
entellik bozmuş.. :D

Adsız dedi ki...

ulan oturduunuz yerden rahat kıcınızla cay kahve muhabeti yapıonuz ya. hepiniz starbuckstan yazıonuz sankı aazına kahve-cay sıççtıklarım. yok entel dediğin çay içermiş kahve içermiş. ulan tarrakkafası, sakalını ziktiim bu ülkede sadece lavuk beyoğlu cocukları mı yasıo. biraz kıcınızı kaldırın da anadoluya, varoslara da bakın. biraz topluma duyarlı olun. bu ulkede en fazla cay kahvanelerde içiliyo. basıboş işsiz insalar içiyo enteller diil. bu ulkedeki işsizlik oranına bakın biraz. biraz da onlardan bahsetsenize soktuumun gloria cinsleri.
anonimus yapıom bak kometi daha etkili girsin. belki banada bayılırsın.kahvanede cay içiyorum ben ama. sen bakmazsan bana dimi?

biraz cıkısmıs olabilirim evet ama biraz daha duyarlılık lutfen!!!