Çarşamba, Nisan 04, 2007

bahhar

.sezonun ilk akşamüstü birasını içmiş bulunuyorum. vatana millete hayırlı olsun. bundan soora olayımız da gusta'dır. bilenler bilmeyenlere öğretsin.

.lan bi dönem konsantremeyvasuyu diye bişey içirmişlerdi bize. o nesil olarak hala maymundan daha ileri bi aşamada durduğumuz için burdan bütün allah müessesesine teşekkür etmeyi borç bilirim.

.en güzeli küçük esnaflıkmış arkadaş. bunu bilir bunu söylerim bundan sonra. bütün gün makara kukara. oh.

.burdan alpayerdem'e sesleniyorum. alpay. ben bütün hayatım boyunca iyi yaşa demiş bi insanım. refleks olarak. alışmışım bi kere. ama her seferinde de bi kıllanıyodum. adeta ismim berkcanmış, sarpgülmüş gibi bi his doluyodu içime. ama sen bugün beni o kaddar güzel tiksindirdin ki bu laftan, artık sksen iyi yaşa demem kimseye. teşekkürler alpay, teşekkürler erdem.

Hiç yorum yok: