Pazartesi, Nisan 30, 2007

ğ

.kim, ne zaman, nası bi akıl yürütme ile bi meyveye "yeni dünya" ismini vermiş olabilir?

.ömer güvenç'in kafasındaki kulaklıklar var ya. işte onlar kafasına monte onun. röportaj yapmadığı zaman da öyle o. bi tek mikrofonu veriyolar. ensesinde kulaklık ve mikrofon girişi var. ligtv yine ensesindeki audio-out plug'dan alıyo sesi. kompile muhabir.

.aylavteseka.

.buldum. yannız başınayken yüksek sesle "türküm" diyosun. böyle içini güzel bi his kaplıyosa çok iyi. kaplamıyosa s i k t i r g i t.

.hani msn'de sharing folder diye bişey var. msn sağolsun artık bizi dosya gidene kadar pencere açık kalmak zorunda olduğu için sonlara doğru iyice bayatlayan muhabbetten kurtardı. yok düştüydü, bi daha gönderdiydi, yavaş gidiyodu, msn'in bi şekilde zararlı bulunmasından dolayı silindiydi derdinden de kurtardı aynı şekilde. artık haber vermeden de dosya koyabiliyosun ama özellikle süprüz yapmak istemiyosan söylüyosun tabi ya da en başından zaten sen istemiş oluyosun. ama tabi bu dosyanın sync etmesi bayaa bi süre aldığı (belki aralarda sign-out'lardan dolayı günler falan geçtiği) için sharing folder'ınızda yeni bi dosya geldi mesajını görünce insanın içine ani bi sevinç doluyo. zaten bütün dünyayı indirmeye çalışan bünyeye bi anda sanki cebinde unuttuğu parayı hiç ummadığı anda tekrar bulmuşcasına bi çoşku doluyo. o dosyayı açması, dinlemesi, okuması başka dosyalardan -bi süreliğine- daha cazip oluyo. ya da abartıyorum. bilemedim şimdi.

.terliyim, öpmiyim.
.hastayım, sarılmıyım.
.reglim, kasmıyım.
.türküm, mutluyum.
.kaldım, sağım.
.beşiktaşım, benim.

Hiç yorum yok: