Salı, Eylül 18, 2007

.vapurda alt kattaki kapalı yerler var ya. oralar vapur gibi değil. ben sksen oraya girip de oturmam vapurda. ama bazısı var-ki bu bazısı genellikle genç kız oluyo- vapura adımını atar atmaz ilk gördüğü kapıdan içeri giriyo ve ilk gördüğü oturağa kıçını koyuyo. lan sanki manzaradan, kokudan kaçıyo mübarek. tamam anladık çok güzelsin, çok çekici (çekiç?) ve seksisin ve bütün erkekler delici bakışlarıyla seni rahatsız ediyo ve sen olabildiğince hızlı bir şekilde o bakışlardan kaçmak isteyerek kendini bulduğun ilk kovuğa atıyosun ama bisstrgit ya! amma tribe girmişin sen de! lan ne diye başladım nereye geldi konu! ben sözle vapurda oturma yerlerine göre insan sınıflandırması yapcaktım. olayın geldiği yere bak. aslında burdan da genel bir türkkızı analizine gider de bu post şimdi hiç kasamıcam. anlayan anlamıştır zaten uzun cümleden.

.kablo ne garip bişey lan. duramıyo durduğu yerde. stabilizasyonu imkansız. tek başına bile 3 dk biyerde yannız bıraksan döndüğünde gördüğün en kör düğümle karşılaşma olasılığın yüzde doksan. bi de yanlışlıkla çoğulsa bu gablular. o zmn yarraa yidin. bu kabloları kan çekiyo çünkü. illa samimi olmak istiyolar. dolanmayan kablonun icad olunduğu gün insanlık bi milad yaşıcak.

.hani bir taksi beklerken
hani bir teyze gelir de
hani yanından geçer ya
işte öyle birşey

hani üç adım daha atar ya
hani önüne geçer ya
hani taksiye el yapar ya
işte öyle birşey

hani o tek akıllıdır ya
hani sen silme salaksındır ya
hani sıra diye bişey yoktur ya
işte öyle birşey

hani o taksiye biner ya
hani ana avrad gidersin ya
hani pencereden sana bakar ya
işte öyle birşey

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ya buyrun işte sikim gibi anaavrad kufurlu yazıosunuz hem de teyzeye meyzeye. ayrıca be mal evladım taksi sırası diye bişimi varki senin sıranı alsun teyzecağız. ayrıca üç adım attıysa sen ondan önce onuç adım atarsınki genc olarak, tabi bilgisayar basında hem genclik atikliğini hem de buyuklere saygısvgiyi kaybettiin için kıcını kıpırdatmadan kufur etmek daha kolay. zaten rahatına duskun olmasan taksiye binmezsinki. o akıılı deil hayatın yorgunu.ayrıca senin annen babaannen olsaydı o peki???! sen otobuse falan da aman hiç binme. orda teyzeler yaslı teyzeler coktur. sen hiç biyere binme hatta ya evinden cıkma.yada cık vapura bin evet ve orda acıklarda bi yerde at kendini denize(genc kızları dikizliiceene)huzur orda sana hehe. ama kablo olayına katılıyorum hakkaten aferim hehe:)yazında fena diil.ama bana gosterdiin tepkiyi kendinede goster. bana kufur et eyvalahda teyzelere falan amman diyim ya.yarraklık etme.

CanBey dedi ki...

ya teyze derken, türk insanında, özellikle kadınlarımızdaki genel görgüsüzlük sıra adabı, toplumsal ahlak gibi şeylerden yoksun olma durumu burda tiye alınıyo.
evet taklit ama alpay erdem'den aldığımız genel bir bakış açısı bu,
teyze= görgüsüz, sosyal ahlak bilinci gelişmemiş türk kadını...
evet rahatsız oluyorum, bankada, market kuyruğunda, caddede yolda herşeyi doğal hakkıymış gibi mübah gören insanlardan.
yaşı kaç olursa olsun, yere tükürmek, çöpünü uluorta yere bırakmak, başkalarına saygı duymadan yürümek, konuşmak, otobüse binerken başkalarını ezip geçmek gibi kaba hareketleri yapan herkesten nefret ediyorum.
teyze farz-ı misal.
mesela bi üstteki yorumu yapan arkadaş benim için teyzedir.
neden?
kendinde herşeyi yapma hakkını bulduğu için.