Cuma, Eylül 14, 2007

sanatsal fotolu post


bütün gün kayda değer hiçbişey yapmamış olmanın verdiği hafiflikle yatay pozisyona geçmeden aklıma bişey takıldı. şimdi ve burada olmasa bile bi yerde, bi vakitte kesin olcak diye bi his var ya. yani var heralde. işte o çok büyük bi yalan galiba. olmazsa olmaz arkadaşım. hayatta kalmak için sadece fiziksel özelliklerimiz (saç, tırnak, göz kapağı, kulak kılı, vb) yok. zihinsel özelliklerimiz de var bu işe yarayan. bu da o zihinsel özelliklerden bi tanesinin sonucu sanırsam. bişey olmayınca aynen devreye giriyo ve o en açıklanamaz hissi pompalıyo bi salgı bezinden kana. veriyo babam veriyo. sen de diyosun ki "nasıl olsa bi gün olcak, sittiret". yarrak olcak! yani herşey de olcak diye bi kural yok. bazı şeyler de olmaz. nasıl olsun ki? olmaz. bi arkadaşın lafı vardı. onu modifiye edim ben cuk oturur buraya.

edemedim modifiye. onun yerine kendisini söyliyim, anlayan anlar zaten.
"gelmişsem, ordayımdır."

8 yorum:

CanBey dedi ki...

ya ben çok yorgunum ya da yazıyı yazarken harbi güzel bi kafa yapmışsın kendine...
anladıysam arelyo olayım.

Adsız dedi ki...

her kimsen bilmiyorum. next deyip rastladım bloguna ama bu kadar pesimist saçmasapan abuk subuk yazılar yazmaya hakkın olmadığını dusunuyorum. HAYAL, UMUT BİREYİN VAZGEÇİLMEZ GERÇEĞİDİR. örneğin bir kör için görmek birgun biryerde olacak birşeydir. ayrıca hayal kurmak için kör olmaya da gerek yok. asıl kör ler senin gibi zihniyetsiz şımarık insanlardır. senin ne hakkın var ya boyle gerizekalıca ahmak yazılarla bireyin HAYAL KURMA GERÇEKLİLİĞİ ile oynamaya! sen bu öküz halinle tabiki onları anlayamazsın ki kendin itiraf ediyosun yazının başında hiç bişey yapmayan tembel bi insan olduğunu. senin gibi salakça "yazmışsam okursunuz" mantığıyla blog yazanlardan sıkıldık lutfen!İNTERNET O KADAR DA ÖZGÜRLÜK DÜNYASI DEĞİL! bunu kafana sok sok sok ! .ik kafalı!

Unknown dedi ki...

lan dogo bu ne boyle isimsiz diye sacmasapan yazilar yazan bi tip her postta? blogun reytingi artsin diye gizliden sen mi yaziyosun lan yoksa reklamin iyisi kotusu olmaz hesabi hehehe.

CanBey dedi ki...

valla ben de bi sanal polemik kokusu alıyorum. yine de terbiye sınırlarını aşmamak lazım çoluk çocuk okuyo bu interneti.ayrıca neden "isimsiz" ki, ya da madem isimsiz neden klavyesinin kemiği yokmuşcasına kusmuş, ya da madem istediğini kusacak kadar cesur neden "isimsiz"? insan merak ediyo böyle şeyleri, yoksa hakkatten sen misin lan bu dogo?

DoGHo dedi ki...

ben de sen her kimsen bilmiyorum. next deyip blog okicak kadar ve o okudugun bloga yorum yazcak kadar bos biri oldugunu saniyorum. her okudugunu gotunden anlama potansiyelin ayrica bi post konusu olcak kadar buyuk ama gotunden konusmak icin cok da beyin harcamiyosun anladigim kadariyla. neyse bi daha ki sefere isminle birlikte yazarsan muhattap alip asil sictigin kisimlara cevap yazarim.

Adsız dedi ki...

siz kufurlu post ve yalaka yorumlar yazınca hatta benim yorumuma bile sacmasapan götunden diyince oluo. ben yazınca mı olmuo. sizin gibi kufursuz ama sorumsuz ve yanlıs yazıcaıma evet kufurlu ama doruları yazarım ben. ve de eğleniyorum bu şekilde evetvar mı bi diceniz. ayrıca isimsiz kelimesinin bu canbey gibi bi bana hiç bişi ifade etmeyen bi isimden ne farkı var anlamadım. sanki herkes kimlik ismiyle girio isimsizde bi nickdir, o da sana hiç bişi ifade etmeyebilir. ayşe desem bişeymi ifade edicek sanki allaım ya. siz asıl dediklerimin doğruluğuna yada özüne hakim olamayınca gotunuzden bişiler uretiyosunuz. ayrıca size ne ya istediğim gibi yazma ozgurluum var. tıplı sizin gibi. ayrıca siz şımarıkca post yalakalığı yapıcaınıza ve benim yazı tarzımı eleştiriceiiinize- ki evet biraz kufur ve nukteli yapıyorum bu da benim tarzım side eğlenin bunla mallık yapmayıp- dediklerimin dogruluğunu da biraz değerlendirseniz. biçimci değil de biraz özcü olsanız. ayrıca daha elemanın postta ne anlattıını dahi anlayamadıınıza gore.azcık derin konulardan bahsedince hemen beyninz almıo.(ayrıca ilk yorumda aurelio diyerek konuyu nereye cektiinde belli. senin gibi ırkcı yaklasım içindekileri aslında hiç kale almamam alzım. biraz farklı bişi gorunce saldırdıın belli.)

neyse ayrıca next deyip de blogunu okuduysam bence mutlu olmalısın. ve su an takipte ediyorum blogunu ki cok az blog takip etmye değer gorurum ki zaten unutmaki eleştiriliyorsa bişi kale alınıyordur. bilmeme anlayabildin mi gotkafalılık etmeyip? ya da et sen bilirsin.hahaha gotkafalılığı evet sen bilirsin hakkaten. yanlıslıkla dogru yazdım ya hehe.:D

CanBey dedi ki...

"anladıysam arap olayım" - türkçe deyim.. bkz deyimler sözlüğü
aurelio: koyu tenli brezilya asıllı bir futbolcu
arap:türklerin afrika asıllı da olan koyu tenli insanlara genel hitap tarzı.
ulan ırkçılık bunun neresinde yaaa...neresinde yaaaa...
yani yazdığın yazılar-yorumlar neresinden tutsan elinde kalıyo insanın da, bu ne yaaaaa,
anladıysam arap olayım lafında ırkçılık mı var, anladıysam arelyo olayım demekte ırkçılık mı var, ağlicam yaaaa...
ayrıca isimsiz yazacağına ismini lutfedersen belki biz de edebiyat şaheseri yazılarını döktürdüğün bir blogun var ise ona gireriz bu vesileyle hem de adam gibi blog yazmayı öğreniriz senden feyz alıp.

ama bana ırkçı dedi yaaaa...
bu arada dünyada hakikatten de dayaklık insanlar varmış!
(evet şiddet yanlısıyım, ama ırkçı deilim yaaaa)

kukimnstr dedi ki...

tabi simdi bu isimsiz kardes bu post'a mi cevap yazmis, yoksa genel olarak karamsarliga karsi bir insan mi ben bilemem nasil bileyim, ne de olsa kiymeti kendinden menkul olup da onume geleni gozune bakip, pardon iki satirini okuyup da sippadanak anlayip cozup, bu internet dunyasinda ve dahi genel olarak yasayanlarin gercek dunyasinda bir yeri veya kiymeti olup olmayacagini aninda anlayip buna gore dunyanin ve internetin iyiligi icin geregine karar verecek, yeri geldiginde polisligini yapacak, ovecek ve yerecek, ve bazen her bilenin yaptigi gibi yola getirmek ve dogru yolu gosterebilmek icin gerekli hakaretleri sirasiiiyla dizidiziverecek, ancak ote yandan varligimla kendilerini sereflendirebilecek ve usssstun muhtesem kisiligimle boyle blog alemlerinin baskoselerinde kendime yer acilmasini bekleyecek, acilmadigi takdirde oracikta gerekeni biciverecek ve onun uzerine bir de ozgurlugun sinirlarini -eh tabi ki kim olacak- bilecek ve elalemin -yani yanlis anlamayin tebamin demek istiyorum- ipe sapa gelmez sacmaliklarina bir dur diyecek ne muhtesem egolara, ne bilgiye, ne gorguye, ne yargiya, ne yetenege, ne kudrete, ne de akla-fikre sahibim.

ancak, asil yazdigin post'u okuyunca aklima bir anda neler neler gelmisti ki, onu da ya baska bi yoruma birakirim, ya da usenir kendi bloguma yaparim artik, kismet degilmis. ama ilgincmis.