Çarşamba, Eylül 26, 2007

."ne ..... ..... ne bişey" diye bi kalıp var. çok güzel. herşeye gidiyo.

."hiç değilse bi .... kere ..... ....." diye de bi kalıp var. cümleyi, konuyu falan hep toparlar. severiz.

.feysbükünde poke diye bi olay var ya. kısaca dürtmek. keşke bunun değişik versiyonları da olsa. dürtmekten sıkılıyo insan bi süre soora. nebliim kulaa üfleme, muucccck diye karşıdakinin apış arasına doğru hamle yapma, enseye tokat, çelme takma falan. poke nedir ki yani? amerikalıların bulduğu en muzurca hareket işte. zaten ya bu kadar olabiliyolar ya da wildboyz, jackass falan. arası yok.

.yannız "arası yok" argümanı da çok feci bişeymiş. şimdi farkettim.

.bu yaz karpuza bi soğukluk hissettim. eskiden en kadim dostumdu yazları. sabah öğle akşam ikindi sahur. her türlü giderdi. yanına ne koyarsan koy. her türlü. bu sene ama bi garipti. o karpuz eski karpuz değildi sanki. heryere sıçrıyo, çok tatlı, falan fıstık. vermedi eski tadı. adeta bi götü kalkmış idi. garip bi hüzün bastırdı beni bugün bunu düşündüğümde. tam düşünürken de ağzımda siyah üzümün bıraktığı mayhoş gıcırtı vardı. çok hoşuma gitmişti bu gıcırtı. ulan dedim karpuz, bi üzüm kadar olamadın bu sene. çok kırgınım sana. çok.

.bu sadece türkiyeye özgü bişey mi bilmiyorum ama çok ilgincime gidiyo. misal bi yolda yürüyorum. gündüz gece farketmez ama geceleri daha çok oluyo. hani evime gidiyorum bayaa hergün yürüdüğüm yoldan. tesadüftendir ki o sırada da önümden bi karşı cins yürüyo oluyo. benim kulaamda kulaklık gayet normal yürürken önümdeki şahsiyet önce bi kıllanma belirtileri gösteriyo. böyle hafiften yana çekilmeler falan. soora bi bahanesini bulup arkaya dönüyo ve bana bakıyo. aha diyorum başladık. sonra çantasını daha bi sıkı tutmaya başlıyo. en son hamle olarak da te karşı kaldırıma geçiyo. işte tam o an öyle bir nefretle doluyorum ki o ana kadar skimde olmayan hatuna "e madem kaçtın karşı kaldırıma, madem benim varlığımdan rahatsız oluyosun, ben de seni haksız çıkarmıyım bari" diyip devamını getiresim geliyo. soora zach condon "it's been a loooong timee since I've seeeen youuu smiiileee" diye hüzünlü hüzünlü söylerken bu hislerin hepsi geçiveriyo.

.ben şimdi iri bi kişiyim ya. toplu taşıma araçlarında en son benim yanıma biri oturur. hatta bazen hiç oturmaz kimse. ayakta dururlar onun yerine. okkaddar mutlu olurum ki ben bu duruma. adeta o sırada mutluluktan kahkahalar atarım. bacaklarımı gere gere giderim bütün yolu. missss!!!

4 yorum:

nihan dedi ki...

simdi arkadasim, birincisi, feysbukunde "superpoke" diye bi olay (=aplikasyon) var. baktim sende yokmus. hemen bi invitation gonderdim. yabanci kalma diye. bununla kulagina ufleme, bacak arasina dogru o dedigin hareketi yapma gibi cok eglenceli seyler olmasa da, dropkick, karate chop, throw a sheep at, chestbump, spank ve hatta senin sinir oldugun hi5 vebenzeri bilimum sacmasalak hareketleri yapabiliyosun.

sonraciima, ben de burda yabanciyim beyazim vs diye otobuste en son benim yanima birileri oturuyo! (iri bi insan degilim demiyorum ama o kadar da diilim lan.. yani sebebini nerden biliyon dersen, o kadar kulturel anlayisimiz var yani, iki senedir "yabanci"yiz surda..) ve ben de bu durumdan gayet memnunum, ooh bacak bacak ustune atiyorum rahat rahat, yan donup iki koltugu da isgal ediyorum filan. oyle iste.

Adsız dedi ki...

merhaba öncelikle! bayaadır yazı yazmayınca dedim biraz fazla mı ağır yorumlar yaptım acaba!ama ben YAZMANI değil YAZDIKLARINI eleştiriyom. bu önemli! öncelikle toparlanıp yeniden yazman iyi olmuş. eleştiriye açık ol her zaman sonucta..neyse...(ama bende evet yazdıımda biraz daha dikkat edicem bundan sora, yapıcı olmam da lazım özeleştirmem geekir kendimi)

bi kere su yorumda(nihan) ne diyo bu arkadas bi halt anlamadım.anladım tabii de bu kadar yabancı kelime kullanmka zorundamıyız!?yazı da turkçeleri kullanılmış demek ki turkçeleri de var. hele ki boylesi hassas bir donemden gecerken turkiye, yok türütler yok klipler gene.
turemişken biraz daha dikkat diyim.
sen gerçi dikkat etmişin facebooku feysbük yazarak ve de poke u turkçesini belirterek sonunda amerikanlara bok atarak...aynen...

ama kardeşim sorası nası bi tutarsızlıktır ya kura bakmada.karpuz ye karpuz gibi götlen eğer kilolu hayvan gibi bişiysen heralde gecenin koru kızcağız korkar bende korkuyorum geceleri.doğal! otobuste de niye oturum got kadar yer bırakıcan . temas edicen koca gotunle. kim olduunu nerden bilim? niye sıkışım. sıkıştırmadığını nerden bilim?
ben anlamıom sizin gibileri hayvan gibi yiyosunuz. sora komplexli dillmişmiş gibi bole rahatmış! hareketlere de giriosunuz. hem kendiniz itiraf ettiniz öküz gibi yediinizi. o kadar irileşmişin ki heralde karpuzu üzüm sanıyon hehehe. ulan erak ettim tipini. turk shaq mısın lan yoksa hehehe.fatişak hehe fatler padişahı haha eğlendim.

milletin hacminden çalıosunuz.ama hakaten hem yer calıon hem belki normal insan olsan iki tane afrikadaki çocuk açlıktan olmez. gotunle boğazını birbirine (y)aklaştırmaya ne kadar heveslisiniz ya.:<

kusura bakma sert konusıcam ki kilo falan verin duyarlı olun.belki bunlar bi gaz verirse diye. hem sağlığınızı da etkiler fazla kilo bence.en başta dediklerime gene ilave YAZMAYA DEVAM HERŞEYE RAĞMEN!

Adsız dedi ki...

erencim tamam güzel anladık deşarj olmaya yer buldun ama sana ne adamın kilosundan sana ne yazdıklarından. ayrıca bu kadar g*tlü mötlü yazman da bi tuhaf. hadi bişey demeyeyim, kim olduğunu anlamamış gibi yapiim, biraz daha sürdürelim bu oyunu diyodum ama şu anda vazgeçtim. çünkü sanki şakayı kakaya çevirdin inceden (ricardo izecson dos santos kaka).
sana ne adam yer de içer de hacim de işgal eder. sen de ye sende hacimlen. kimse senin berber masrafının küresel ısınmaya etkilerini sana karşı saldırıda silah olarak kullanıyo mu. sokak kavgasında bile belden aşağı vurmak delikanlılıktan sayılmaz.
erencim, az bi gez hava al. insanlarla ve onların dünyayı algılayış biçimleriyle barış.herkes senin doğrularını yaşamak zorunda deil.
saygılarımla..
öz hakiki isimsiz

gkhngnyhn dedi ki...

osmanlı poke var yeni olarak.
bir de rakı sofrası çıktı ki abov.