Pazar, Ekim 08, 2006

neden örbıncipsi sayin dogho?

efenim, bendeniz (vardi o nooldu yaa?), soyle bi 4-5 aydir saglam gypsy, klezmer music dinleyicisi oldum. tabi muzik sadece muzik degildir! sonra gatlif amca sagolsun bikac film izledim, biseyler okudum derken geldik nerelere. burayi muzik blogu gibi kullanmaktir niyetim ama muzik hakkinda nasi yazi yazilir pek bilmiyorum. bakicaz, bulucaz bi yontem.

blogun ismine gelince. amcamlar almislar baslarini gitmisler urbangypsy diye. gocebe olmayan cingene mi olur diye onceleri buyuk bir tiksintiyle kendilerine yaklasmis olsam da muziklerini dinleyince olayin farkli oldugunu anladim. nasil farkli oldugunu ilerleyen entrilerde umarim sizinle paylasacagimdir. baby steps... (parantez ici sizofrenisi tribine de giriyim. kim okucaksa burayi da? bu da klasik ilk blog entrisi tribi, onu da yapiyim. ohh benden guzeli yok.)

Hiç yorum yok: