Cuma, Ekim 20, 2006

osbis

SU-kadikoy.22.39.sali.

yanimdaki eleman laptop'tan dizi izliyo. daha once de cok geldi basima. (sehirlerarasi yolculukta film koymalari da ayni sey aslinda.) ve her seferinde gozumu monitorden alamazken buluyorum kendimi. buluyorum evet. abartisiz bi sekilde baska bi is yapamiyorum. su anda bile alt yazilardan konuyu anlamaya calisiyorum. bunun nedeni basitce hareketli/renkli biseylerin dikkatimizi cekiyo olmasi gibi hayvansal bi icgudu olamaz. daha karmasik bi durum bence. otobusun camindaki goruntu de surekli degisiyo ona bakarsan (neye bakarsam?) ama ona bakmamaya katlaniyoruz(m). burdaki durum uretilmis imajin cekiciliginden geliyo bence. (diye cok pis geyige girmisim yazarken. simdi okurken tiskindim kendimden.iyy) "karpuz kabugundan gemiler yapmak" filminden cok da ileri gitmedik aslinda. nedenler degisti ama sonuclar ayni ve benim bazen muhendis yanim cok feci tutuyo galiba!

bi de toplu tasim araclari gibi unstable ortamlarda yazi yazma cabasi vardir ki sorma gitsin.

Hiç yorum yok: