Salı, Şubat 27, 2007

aylavtörkişhospitıliti

3 yorum:

CanBey dedi ki...

arkadaşım ben bişe anlamadım bu resimden
bağlantı kuramadım hiçbişeyle
törkişhospitalityle
yoksa sen tahkir ve tezyif mi yapıyorsun..
şaka bi yana nedir bunun olayı,aptallığıma ver anlamayışımı, bi ara açıkla..
love
canbey

DoGHo dedi ki...

yau aslında ben de kuramadım şimdi bakınca! ilk başta aylavmaykantri yapcaktım, o biraz fazla yüklü geldi, böyle bişeye çevirdim ama çok da alakalı değil gerçekten de. bu fotoğraf ise kadıköydeki (eski) ziraat bankası binasının mükemmel türk yöntemleriyle yıkılmasının belgesi. ben bunu izlerken, akrebimsi alet kolunu yere fazla bastırmak ve çok eğimli yüzeyde bu hareketi yapmak suretiyle kendi kıçını pivot noktası olarak alıp geriye doğru bırakıverdi o narin bedenini.

Adsız dedi ki...

aylavçikıntıransleyt