Salı, Şubat 27, 2007

kaçak oynamak

hani kalorifer böcüü adında toplanan bi takım eklembacaklılar vardır ya. genelde geceleri çıkarlar ortaya. bu arkadaşlar bulundukları ortamda ışık açtığında verdikleri tepkiye göre -inanmazsın- ikiye ayrılır. bunların ilk çeşidi daha elin düğmeye giderken sezerler ve koşuşturmaya başlarlar. sen zaten ışığı açtığında ancak ve ancak bunların kıçını görürsün. bunlara ben vampir eklembacaklılar diyorum. başka bi model ise ışığın yanmasıyla birlikte ölü taklidi yapmayı seçerler. "kıpırdamayın! kıpırdamazsak bizi farkedemez!" ben bu arkadaşlara da devekuşumsu tavşan eklembacaklılar diyorum ve tabii ki daha çok seviyorum öbür kurnazlardan. vampir kısmısını hızım yeterse vıccırtlamayı bile tercih ediyorum çoğu zaman. ama devekuşumsular çok samimi ve sevecenler. altında biraz naiflik de olsa kaçak oynamıyolar. bütün endamlarıyla dikiliyolar adamın karşısında. hatta ben kendilerini arkadaşım olarak görüyorum artık. geçen iki muhabbet ettik, valla sağlam çocuklar hepsi. deliriyorum di mi? olsun o kadar. bi böcük kadar olamadık!

2 yorum:

voodoo girl dedi ki...

ben o böcükleri pilavın içine katılan kahverengi kalın şehriyelere benzetirim. oyüzden hep karbeyaz pilav yerim. oh mis.

Adsız dedi ki...

iyisin iyi, gayet makul şiiler annattıkların