Cuma, Şubat 02, 2007

kör-el-mek

.çayı şekersiz içerim ama kaşıksız kesinlikle içemem. böyle de bi insanım.

.anne ben ergene bağladım.

."tahammülsüzlük sınırlarında dolaşmak ve insanlar arası ilişkircikler" isimli kitabım yakında tüm kitap marketlerde.

.üye olduğum bütün mail gruplarına şöyle bi mail atmak istiyorum:

Subject: hrantdink
Body: blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablab
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla
blablablablablabla.


.köprüde disko ortamı yakalayan büyükşehir belediyesine burdan bütün istanbul halkı adına teşekkür ediyorum. ellerine sağlık. istanbulun buna ihtiyacı vardı. eşşek sıpaları!

.ev ile evrensel arasındaki köprüm bu aralar trafiğe kapalı. ışık döşettiriyorum. bahara açıcaz allah izin verirse.

.23:00 karaköy-kadıköy vapurunun alt kat en arkasında içtiğim biranın tadını hiçbişeyde bulamadım be arkadaş.

Hiç yorum yok: